Jump to content
Sign in to follow this  
nismo dr

20% off for Ratsun Members - Gladstone Nissan

Recommended Posts

Thanks to Mike Perrault, parts manager, Gladstone Nissan

 

20% off parts

 

Plus one of the best Datsun parts guys I've ever had the pleasure of working with.

 

Gladstone Nissan

19505 SE McLoughlin Blvd

Gladstone, OR 97223

 

503-723-2020

  • Like 11

Share this post


Link to post
Guest kamakazi620

My parts manager Mike Perrault, came up to me today and asked if I thought my Ratsun cronies would like the "car club" discount. I said, hmmm let me think about it for a seco- yes!

 

20% off parts

 

Plus one of the best Datsun parts guys I've ever had the pleasure of working with. I had to follow him from another dealer so I would have a Datsun guy in house!

 

Gladstone Nissan

19505 SE McLoughlin Blvd

Gladstone, OR 97223

 

503-723-2020

 

www.mygladstonenissan.com

DOCTORS in da HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YO!!!

  • Like 1

Share this post


Link to post

OMG that is amazing!!!

Share this post


Link to post

Mikey is the Best. That is the Christmas Spirit.

Share this post


Link to post

Do we just say we are from Ratsun?

 

is this on special order parts also?? like king pins?

 

yes & yes

  • Like 2

Share this post


Link to post

Absolutely incredible.

 

 

If I weren't on my phone I would +1 you

 

Got ya covered ;)

 

Nice one nismo, do they ship?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Guest 510kamikazifreak

I was told by a friend in the office that the service manager was told to let one of the master's go, well the other 2 have been there 30 years, sooooooooo bye bye eddie

 

6th service manager in 2 years, doesn't bode well for security

 

 

Shit sucks :( Sorry to hear it..

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

the best solution

Let the service manager go,get one of the other master techs in tservice managers job,keep eddie

Share this post


Link to post

lol poor Jim.

 

 

hes stuck in hell now.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.