Jump to content

TSKB310

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Good

About TSKB310

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/12/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sulphur Springs, TX
  • Cars
    79 KB310
  • Interests
    Datsuns... Is there anything else?
  1. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    It’s sitting in my shop doing nothing.
  2. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    So after months and months and MONTHS of nothing... I actually did a bunch of "somethings" but with my computer crapping out and photobucket doing the same, I honestly didn't feel like posting up anything... That aside, the b310 was running and driving down the road, until today when I decided it needed a bunch of new crap and I figured it'd get off my lazy ass and update this... On the list of things that have arrived today, new solid mounts (engine "installed" and trans) new flywheel and clutch. On the way, intake, headers, rad and a few other little pieces like rivnuts and such. Anyway, have some pictures.
  3. TSKB310

    '73 1200 Coupe Project, aka Timmy

    Looks to be plenty of room for Lt. Dan.
  4. TSKB310

    '73 1200 Coupe Project, aka Timmy

    Thought those were going into the Z?
  5. TSKB310

    '77 280Z Project, aka The Redneck Jaguar

    They're all good, I'll pull them and pm you some pictures to keep your thread a little cleaner, haha.,
  6. TSKB310

    '77 280Z Project, aka The Redneck Jaguar

    Just a heads up... I'm parting out my 72 or 73 (can't remember which) s30, it has literally everything except crappy frame rails. . . That said, I have all the glass and anything else you might need.
  7. TSKB310

    '77 280Z Project, aka The Redneck Jaguar

    I'm sure I still have a set...
  8. TSKB310

    '81 210 sedan Project, aka Joel

    Some of my Aussie buddies (where I get most of my info) that have done the same swap, say it'll work but you're right, I'm a long way off from needing that so it can wait. As for the wheels, yeah they look nice and a good price at that but not my cup of tea. While I'm rambling on, you don't happen to have an H190 sitting around somewhere do ya?
  9. TSKB310

    '81 210 sedan Project, aka Joel

    I really could use a throttle cable, seeing as I managed to destroy both of mine being stupid... Do tell about the killer wheels, I love my little 13's but if they're too awesome to pass up. . .
  10. TSKB310

    '81 210 sedan Project, aka Joel

    So remind me again, what's gone on with the sedan? Cause you know... I can always use a few parts, here and there, lol
  11. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    Sure did, right into a pile of B310 parts that i'll probably never use. If I do, I have some sort of mental disorder...
  12. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    Told ya I did a thing... Now something doesn't look right... Never again will this B310 be an A series powered car.
  13. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    I did a thing, trust me... Just ended up getting sick as hell and broke my finger (don't think it's really broken but damn does it hurt even days later), I'll get some pictures up after the go pro charges up again.
  14. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    It's all good, I'll remind ya if I haven't heard anything. I still need to get a bunch of crap for the transmission before I can even bolt it all together... in fact I need all the damn bolts to bolt it together... Objective for this weekend... get the crossmember installed, maybe get the HKS springs in the back and junk the cut crap.
  15. TSKB310

    79 KB310 TS Project

    If I'm lucky enough I'll be able to get some work done this weekend and have pictures to prove I'm not a complete lazy ass.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.